Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns! Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns! Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Hejsan.
Ska kolla om det finns något intresse för Rev6 bakljusen till MR2 SW20. Färgen på lacken är "mörkgrön" så har man annan färg på bilen får man lacka om dom så klart. Några fästen sitter löst så man behöver sätta fast dom med glasfiber spackel igen. Men går man över dom med lite spackel innan lack så kommer dom att bli kanon.
Slänger väl in ett pris också.
Under halva priset ! 2000kr. När man ändå lackar om dom i önskad färg så kör man över med glasfiber spackel och lägger dit fästena. Det är mycket litet skadat så det är lätt fixat.
Okej. Det är bara att höra av dig jag har kvar dom så länge jag inte skriver att dom är sålda här dvs.
Dom är svåra att få tag på nya då de har slutat att tillverkas. Endast reservdelarna går att få tag på
Om ingen köper dom inom ca 3 veckor så kommer jag lacka dom i samma färg som min bil kommer att ha, ifall man väljer att använda dom ändå