Toyota celica st162 till salu!

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Användarens profilbild
jocke24
Inlägg: 95
Blev medlem: tor 08 okt 2009, 19:39:41
Bilmodell: celica
Årsmodell: 1987

Toyota celica st162 till salu!

Inlägg av jocke24 »

Tänkte sälja min celica st 162. 87ans årsmodell uttagen 86, gått ca 24kmil. Bilen är utrustad med dragkrok,motorvärmare,sportstolar,sportratt,sportpedaler ser lite trevligare ut. Bilen är fin i lacken dock har den lite rostfläckar här och var men är absolut inget lik. Den värsta rosten är på de yttre sparklådorna då det är hål i dom. fick nedslag på bes (2013) samt att avgassystemet läcker. Jag behöver bli av med bilen ganska omgående, vore skönt om någon här på forumet är intresserad så slipper jag blocket och allt vad det innebär.
Pris 4000kr ev lite billigare vid snabb affär
bilen går klockrent i motor och låda riktigt rolig bil men ja kan ej ha kvar den.
Bilen finns just nu i sollentuna men jag kommer att köra ut den till mina föräldrars landställe, (norrtälje trakten) pga av parkeringsbrist.

Bilen är endast körd under sommartid i min ägo.
vinterdäck finns även om man vill ha det.
Kvitton på alla delar finns.

Nya delar
Huvudkopplingcylinder,slavcylinder, kopplingsvätska 2012
Bromsskivor klossar,bromsvätska samt bromsok bak 2011
luftslang till luftmassemätaren 2011
hydralslangar till oljekylaren istället för rör

använd den som reservdelsbil, gör det till en folkracebil eller fixa bristerna och njut av en rätt rolig bil.
Det finns en projekttråd här på forumet med massa bilder och info.
Vid intresse så kan ni maila mig Joachim.ne@spray.se eller skriv här på tråden.
Senast redigerad av jocke24 den lör 06 okt 2012, 22:21:12, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
jocke24
Inlägg: 95
Blev medlem: tor 08 okt 2009, 19:39:41
Bilmodell: celica
Årsmodell: 1987

Re: Toyota celica st162 till salu!

Inlägg av jocke24 »

Bilen är fortfarande till salu och annonsen är uppdaterad ;)
Användarens profilbild
jocke24
Inlägg: 95
Blev medlem: tor 08 okt 2009, 19:39:41
Bilmodell: celica
Årsmodell: 1987

Re: Toyota celica st162 till salu!

Inlägg av jocke24 »

Bilen är såld tråden kan låsas eller tas bort.
Låst