S: Corolla T-Sport -05

Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser

Moderator: cheetah1

Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
gyver
Bilmodell: Toyota Corolla T-Sport
Årsmodell: 2005

S: Corolla T-Sport -05

Inlägg av gyver »

Då var det dags att sälja T-Sporten till förmån för en sommarbil (troligtvis en mr2) så nu är det dags vår någon av er att ta över och vårda henne.

Toyota Corolla T-Sport 192 Hk
Årsmodell 2005
5 dörrars
Mörk grå metallic
7400 mil
Fullservad med dokumentation
Nybesiktigad u.a
Nyskattad
Alu fäljar både till sommar och vinterdäcken
Dragkrok
Röd/svarta sportstolar

Bilen är fräch och fin och jag är 2:a ägaren. Känner den första ägaren så jag vet att bilen har används som pendelbil och är inte buskörd.

Rolig bil med mycket hästar för pengarna, när kicken slår till vid 6200 rpm då är det skoj :D

Flera fördelar med -05:an mot tidigare årsmodeller bla. fabrikssänkt för bättre väghållning och dom snygga vita mätartavlorna.

Prisidé 115.000;-

Har ni några frågor eller funderingar hör av er.

ha det gott!
Bilagor
1.JPG
1.JPG (247.2 KiB) Visad 1030 gånger
gyver
Bilmodell: Toyota Corolla T-Sport
Årsmodell: 2005

Re: S: Corolla T-Sport -05

Inlägg av gyver »

Ingen som är intresserad av en ny bil?

Den ligger i alla fall på blocket nu med lite fler bilder och så har jag ändrat priset till 110.000;-

http://www.blocket.se/hassleholm/Toyota ... a=23_4&w=0
Skriv svar