TCS Kryssning 27/2-09

Här snackar vi om träffar, både inför och efter. I första hand träffar med någon Toyota-anknytning men även generella träffar som kan intressera Toyota-ägare.
Kategoriregler
http://www.toyotaclubsweden.com/wiki/in ... %A4ndelser finns en överskådlig kalender innehållande träffar bland annat.
Bellman
Inlägg: 212
Blev medlem: fre 16 jan 2009, 19:39:44

Re: TCS Kryssning 27/2-09

Inlägg av Bellman »

Glenn skrev:
Zeus skrev:
Den där tanten har jag ett svagt minne av, men varför skulle hon kramat mig?
Tror hon gillade dej :)
Jag tror att dom båda fattade ett visst finlandsbåtstycke för varandra :)
Användarens profilbild
Emman
Inlägg: 180
Blev medlem: fre 16 jan 2009, 19:55:57
Bilmodell: Aygo
Årsmodell: 8
PostOrt: Stockholm
Land (Country): Sverige
Ort: söder, sthlm

Re: TCS Kryssning 27/2-09

Inlägg av Emman »

haha lagom sliskigt men talande uttryck :mrgreen:
Före detta TCS räv

...numera billös med SL kort..
Användarens profilbild
Glenn
Super User
Inlägg: 4773
Blev medlem: lör 28 feb 2009, 22:29:12
Bilmodell: Celica GT-Four ST205
Årsmodell: 96
PostOrt: Stockholm
Land (Country): Sverige

Re: TCS Kryssning 27/2-09

Inlägg av Glenn »

Så trist att bilderna från kryssningen är borta, vore skoj om folk kunde lägga upp igen.

..Inklusive jag då, var nu dom är.

Noterade även att det snart är ca 7 år sen Emman loggade in på TCS senast, tråkigt.
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Opel Astra (skruttomobilen) Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.

Snabba bilar, motorcyklar, bävrar, oboy, öl, söta flickor.

http://www.repulsiv.se
Användarens profilbild
Bempa
Moderator
Inlägg: 1017
Blev medlem: sön 24 maj 2009, 00:03:46
Bilmodell: Ae92 gti + Ke70
Årsmodell: 88
PostOrt: By Kyrkby
Land (Country): Sverige
Ort: Avesta

Re: TCS Kryssning 27/2-09

Inlägg av Bempa »

Det är så att man ångrar att man inte följde med på dom där kryssningarna.

Kan det vara en "tradition" värt att försöka återuppliva?

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk

Benny Gustavson

AE92 4age 20v motorrenovering pågår
KE70 4age 16v In progress
ADT251 2ad-fhv Familjeräser
ACM20 1az-fe Familjeräser
GXE10 1g-fe jaha, ännu ett projekt
Instagram Benny_Gustavson
Användarens profilbild
Glenn
Super User
Inlägg: 4773
Blev medlem: lör 28 feb 2009, 22:29:12
Bilmodell: Celica GT-Four ST205
Årsmodell: 96
PostOrt: Stockholm
Land (Country): Sverige

Re: TCS Kryssning 27/2-09

Inlägg av Glenn »

Det hade varit kul, men jag tror det är svårt att få nån uppslutning tyvärr.

På den tiden så var det ju grillträffar säkert minst 20ggr på en sommar, det var att om man INTE dök upp på nån träff så visste man att man missade en massa, det var mer "Vadr fan är xxxx ? " om nån inte dök upp.

Fast en kryssning kan förvisso planeras långt innan, så då kanske det är lättare.

Men ska det bli, se till att det inte blir så ohemult dyrt den här gången, det går att kryssa gratis, och även om man vill åka birka (varför man nu vill det) så går det att få betydligt bättre priser än sist, jag åkte egenbokad 4-pers-hytt (med bara jag själv i den) för betydligt mindre än det av birka rabatterade "klubbpriset", trots att dom som bokade via TCS fick en bädd i en hytt med fyra andra.
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Opel Astra (skruttomobilen) Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.

Snabba bilar, motorcyklar, bävrar, oboy, öl, söta flickor.

http://www.repulsiv.se
Användarens profilbild
Neblade
Ordförande
Inlägg: 1617
Blev medlem: tor 15 jan 2009, 23:01:25
Bilmodell: Celica GT
Årsmodell: 1974
PostOrt: Linghem
Land (Country): Sweden
Ort: Linköping
Kontakt:

Re: TCS Kryssning 27/2-09

Inlägg av Neblade »

Glenn skrev: ons 29 aug 2018, 01:04:44 Det hade varit kul, men jag tror det är svårt att få nån uppslutning tyvärr.

På den tiden så var det ju grillträffar säkert minst 20ggr på en sommar, det var att om man INTE dök upp på nån träff så visste man att man missade en massa, det var mer "Vadr fan är xxxx ? " om nån inte dök upp.

Fast en kryssning kan förvisso planeras långt innan, så då kanske det är lättare.

Men ska det bli, se till att det inte blir så ohemult dyrt den här gången, det går att kryssa gratis, och även om man vill åka birka (varför man nu vill det) så går det att få betydligt bättre priser än sist, jag åkte egenbokad 4-pers-hytt (med bara jag själv i den) för betydligt mindre än det av birka rabatterade "klubbpriset", trots att dom som bokade via TCS fick en bädd i en hytt med fyra andra.
Det kanske är du som får sköta bokningen om det blir en nästa gång! :lol:
Fast jag tror vi ska tänka ut något nytt istället.
Mattias Johansson
Skicka PM,

Ordförande för Toyota Club Sweden

Toyota Avensis -08
Toyota Corolla -05
Toyota Corolla -98
Toyota MR2 GT-S/Turbo -94
Toyota Celica GT -74 Evighetsprojektet

1xCorolla T-sport -02
2xStarlet KP61 -84
2xCelica ST162 -88
Användarens profilbild
Glenn
Super User
Inlägg: 4773
Blev medlem: lör 28 feb 2009, 22:29:12
Bilmodell: Celica GT-Four ST205
Årsmodell: 96
PostOrt: Stockholm
Land (Country): Sverige

Re: TCS Kryssning 27/2-09

Inlägg av Glenn »

Nåt nytt istället för en kryssning menar du ?
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Opel Astra (skruttomobilen) Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.

Snabba bilar, motorcyklar, bävrar, oboy, öl, söta flickor.

http://www.repulsiv.se
Användarens profilbild
Swecap
Pay User
Inlägg: 531
Blev medlem: ons 04 mar 2009, 22:43:11
Bilmodell: Avensis
Årsmodell: 2000
PostOrt: Bollnäs
Land (Country): Sweden

Re: TCS Kryssning 27/2-09

Inlägg av Swecap »

Mer gokart funkar för mig😎
Corona RT40 -66
Bellman
Inlägg: 212
Blev medlem: fre 16 jan 2009, 19:39:44

Re: TCS Kryssning 27/2-09

Inlägg av Bellman »

Glenn skrev: ons 29 aug 2018, 01:04:44 Det hade varit kul, men jag tror det är svårt att få nån uppslutning tyvärr.

På den tiden så var det ju grillträffar säkert minst 20ggr på en sommar, det var att om man INTE dök upp på nån träff så visste man att man missade en massa, det var mer "Vadr fan är xxxx ? " om nån inte dök upp.

Fast en kryssning kan förvisso planeras långt innan, så då kanske det är lättare.

Men ska det bli, se till att det inte blir så ohemult dyrt den här gången, det går att kryssa gratis, och även om man vill åka birka (varför man nu vill det) så går det att få betydligt bättre priser än sist, jag åkte egenbokad 4-pers-hytt (med bara jag själv i den) för betydligt mindre än det av birka rabatterade "klubbpriset", trots att dom som bokade via TCS fick en bädd i en hytt med fyra andra.
Om inte Birka passar kan vi ju åka med Djurgårdsfärjan den är ju "gratis" om man har SL-kort annars 35kr det kan jag sponsra med :lol:
2009 va va unga och fattiga nu är vi gamla och rika så nog har vi råd.
Jag åker hellre Birka med fyra tcsare i hytten än ensam på Viking :clap:
Bellman
Inlägg: 212
Blev medlem: fre 16 jan 2009, 19:39:44

Re: TCS Kryssning 27/2-09

Inlägg av Bellman »

Det finns ju bilder :?
[image=]http://i137.photobucket.com/albums/q225 ... C00160.jpg[/image]

Och en film kan jag bjuda på [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Y4UbsWX16Mg[/youtube]
Skriv svar