Milkshaken skrev:Hej, och tack så mycket...
byter med lite vemod in min IS200 SC -03 mot en RAV 4 -08 imorgon, jag hade hoppats få läsa lite mera om RAV,arna men det verkar som att dom bara tuffar på

... men finns det någon som vet lite om var man kan köpa tillbehör till den... Det sitter ett buisness-paket på den och då finns det såklart inget hjul på bakluckan, och heller inte den snygga (Kängurustoppern) fram i fronten... Finns det någon tråd som tar upp sånt?
Förresten vad är det för evenemang ni har och vart går pengarna ni får in?
Hej
"Milkshaken"!
Och ursäkta för att jag missat att svara på ditt meddelande!!
De evenemang vi planerar för finns under "Pay User"-delen, mer information kommer att delges efter hand så fort som vi känner att bitarna ramlar på plats. Men i grunden är det likt förra året, men med lite större ambition och förhoppningsvis kommer de träffar vi planerar att visa upp oss på genomföras. (Tex så ställdes Japmeet in i år).
Var pengarna går till framgår av presentationsmaterialet från årsmötet (finnes under
Styrelsen informerar - Presentation och protokoll från TCS Årsmöte 2009
Intäkter
+ Medlemsavgifter
+ Superstage 2008
+ Kryssningen
+ Gokart Årsmöte
Utgifter
– Bank och Plusgiro
– Webbhotel
– Kryssning
– Brevutskick & frimärken
– Skattekonto: Vinstskatt på arrangemang samt Superstage 2008
– Boende TCS årsmöte
– Gokart Årsmöte
Alla pengar går oavkortat till att driva klubben och främja: webbhotel, subventioner för tex inträde/anmälningsavgift på träffar, träffmaterial(såsom flaggor tält, grillkol mm.), brevutskick samt inköp av material. Det bör också finnas en liten buffert i kassan så att styrelsemedlemmar och övriga aktiva inte behöver ligga ute med vid inköp av material så som dekaler eller i framtiden trycksaker(reklamartiklar för webshop).
Hoppas det var svar nog på frågan, hör gärna av dig om något är oklart så ska jag svara!
MVH//
Mattias Johansson