Skulle vilja veta hur många vänsterstyrda st205or som såldes totalt. Måste ju finnas uppgifter om detta? (någon toyota arbetare som är sugen på att kolla upp det)
Har hört att det såldes 6st i sverige? och 1st i danmark?
dale är 13st i sverige och 43 totalt i sverige eller i hela europa?
och de 13st om de nu är sverige är det inkl rallybilarna?
Det jag vill ha reda på är hur många vänsterstyrda som tillverkades totalt av toyota, är ju endel rallybilar som är vänsterstyrda oxå
Det är bilar med svenska registreringsnummer. Samtliga har chassinummer som börjar på JT164STL50000XXXX eller SBF000XXXXX och det sista är rallybilar (2 stycken). Det finns även 2 rallybilar som ligger i det andra chassinummret med men att skilja på vänster eller höger tror jag inte ens transportstyrelsen kan då dom knapp kunde skilja på FWD modellerna när jag kollade i listan första gången.
Ingen som jobbar på Toyota som skulle kunna kolla upp det?
Lite tråkigt att denna infon inte finns ute, Om man ex tar Bmw m3 e30 så vet de ju exakt hur många som gjordes och med vilken utrustning osv
PierreW skrev:Byggdes rally-versionerna i England? Tänkte på att ch-nr börjar på SB.
SBF står väl för Svenska Bilsport förbundet.
Är ett sånt chassi nummer en bil som inte har nåt chassinummer längre får när den byggs till rallybil!
Tror det är så!