Som säkert många vet, i alla fall ni som hängde i förra tcs forumet, så hade jag ju en blå/lila mr2 gti som jag tävlade med som tyvärr hittade en mysig dejt

Nu är det i alla fall dags.
Westcoast Motorshow, som är mitt mc/bilmässa koncept som jag arrangerade första gången förra året i Arena Vänersborg, skall premiärvisa den som sin projektbil i vår monter på Göteborgs Motorshow som äger rum 22-25 april 2010 på Svenska Mässan!! Visst...jag har backupfordon ifall den skulle strula på tok för mycket....men faaan...klart den ska bli såpass färdig att den är tillräcklig för gbg!
Håll tummarna

Häromdagen gick alla lösa delar iväg till grabbarna på Improx Customs för förberedelse för lack! Idag lämnade jag över motor och växellådan till Andreas på SKR Engineering för finjusteringarna! Nu gäller det att knyta ihop alla bitarna

Nästa helg monterar vi förhoppppningsvis ner motorn i en nylackad bil. Återstår och se...avvaktar Improx's klartecken att komma bort med bilen till dom o köra in den i lackboxen!
Just nu sitter jag o letar efter inredningsprylarna som ska in! Momoratt hittade jag näst intill likadan som jag hade på min förra mr2 hos SKR i deras showroom!! Den ska jag ha, sa jag bara!! Ni kan ju alltid titta in i Cyrix mr2

Nån som har momo eller sparco stolar? Hojta till i så fall!! Det var tydligen så att dom hade slutat tillverka ställbara stolar när jag pratade med några leverantörer, och skulle inte återkomma med det förräns 2012 från momo. Sparco är uj ett alternativ så klart.
Bilder o sånt kommer!