Fnys skrev:Glenn:
Jag hängde inte upp mig på ordet "puckon", det var mera att du måste skriva om någonting som kanske 95% på alla forum gör, nämligen ignorerar vissa personer pga. olika negativa saker. Varför skriver du om detta? Ingen annan behöver skriva att dom gör så. Jag tolkar det som att du vill berätta att du ogillar vissa folk här på forumet så att dom ska vara medvetna om det men du är för feg för att säga det till dom (ett dåligt, men liknande exempel finnes ofta på facebook där unga tjejer oftast skriver "jag älskar dig", men skriver inte vem dom älskar och så ska istället folk gissa. själva har dom ju ryggen fri eftersom dom inte skriver namnet)
Tja, varför skriver man saker ? ..om man ska gå efter det du skriver skulle nog 80% av allt på forumet försvinna.. du tar en mening jag skrev och blåser upp den till något den inte var, själva poängen i meningen var ju dessutom en helt annan sak, en positiv dessutom, så jag fattar fortfarande inte att du hänger upp dej på det där ?
Visst, jag hade kunnat hoppa över just den biten, men det var inte så att jag gjorde en analys av mitt inlägg innan jag postade det och gick igenom vad som är 100% viktigt för inlägget, isåfall hade det ju som sagt bara varit rena fakta staplade på varann i hela forumet. ..Man kanske ska minnas att det är människor som skriver.
Fråga 1:
Vart på det här forumet står det om att du ska fråga styrelsen om lov för att publicera och anordna en träff?
(förutom mitt inlägg om
Distriktsansvarig, och då gäller detta min tolkning som jag skrev om i föregående post)
Som jag skrev försiggick detta i det gamla forumet, är säkert inga problem att söka rätt på tråden om man vill/orkar, speciellt inte med nyckelord från det jag skrev innan.
Fråga 2:
I fortsättningen, kan du vara mera "detaljerad", vem/var/när/hur med din kritik?
exempel:
Du skriver: Många på forumet som kommer med förslag blir inte hörda och får ingen respons samt att deras förslag ignoreras.
Skriv istället: <Person 1>, <Person 2> och <Person 3> har kommit med <förslag 1> utan respons i <tråd 1>, varför?
Jag tycker nästan alltid du skriver kritik utan att kunna hänvisa till en källa. Vill du inte hänga ut någon går det bra att skicka ett PM till
Styrelsen.
Det är ju inte direkt så att jag sitter och för databas på det här, tycker du att jag ska sitta och manuellt leta rätt på trådarna nu för att kunna posta dom eller hur tänkte du egentligen ? ..det mesta av detta är dessutom i det gamla forumet som har halvtveksam sökfunktion, efterssom jag knappt skrivit i detta forum.
Varför tar du det som nåt slags påhopp ? hade jag skrivit att en namngiven person hade gjort nåt dumt hade jag kunnat förstå att en källa är viktig, men så var ju inte fallet.
Jag vill inte se det här något mera! Dels kommer jag sluta tro på det du skriver och dels kan jag inte hjälpa dig... jag känner oftast inte igen det du skriver och jag vet ju inte vart källan till problemet finns.
Det där kan med lite (mycket) god (ond) vilja tolkas som att "håll käften, vi vill inte veta av nån kritik om du inte kan bevisa det i fem instanser!" ..på vilket sätt tror du att det där kommer att göra någonting bättre ?
(Och för att det inte ska missuppfattas medvetet eller omedvetet poängterar jag att jag inte TROR att du menade det på det sättet.)
Jag har dessutom poängterat att det mesta av det jag skrev hände för ganska länge sedan, vilket givetvis till stor del beror på att jag inte läst/skrivit speciellt mycket på det nuvarande forumet.. om du VERKLIGEN vill och har tid kan du ju läsa på bakåt i det riktiga (gamla

) forumet.
Just nu: Celica GT-Four ST205 (
Black sin) , Celica GT ST202 (kvick
silver), Tesla model 3 LR DM (
Smalltop),Pontiac
Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (
Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (
silversaaben), Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.
Snabba bilar, motorcyklar, bävrar, oboy, öl, söta flickor.
http://www.repulsiv.se