Besikta nu när monopolet är borta

Allmänna frågor som berör ditt Toyota ägande, alternativt övriga Toyota relaterade frågor. Alla icke Toyota relaterade trådar hänvisas till offtopic.
Användarens profilbild
Glenn
Super User
Bilmodell: Celica GT-Four ST205
Årsmodell: 96
PostOrt: Stockholm
Land (Country): Sverige

Re: Besikta nu när monopolet är borta

Inlägg av Glenn »

Hehe, minns en gång när jag hade glömt triangeln, vilket jag kom på när jag stod och vänbtade på min tid utanför SBP.. aj fan, så jag kutade iväg till shellmacken precis runt hörnet och frågade "har ni varningstrianglar", varvid han bara flinade och pekade på en STOR hög med trianglar på en hylla.. Jag var nog inte den första som frågade :D
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Tesla model 3 LR DM (Smalltop),Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.

Snabba bilar, motorcyklar, bävrar, oboy, öl, söta flickor.

http://www.repulsiv.se
Gt-4
PostOrt: 66666

Inlägg av Gt-4 »

Norge har ju sin EU kontroll som utförs på vanlig verkstad, det fungerar väl lite si å så.
Har haft några norskar som kommit för att byta saker som nån norsk verkstad säkert själv hade hoppats på att byta som det inte varit nåt som helst fel på.
Är väl bara två företag som anmält intresse av å besiktiga Dekra och nåt mer.
cheetah1
Moderator
PostOrt: Ljungbyhed
Land (Country): Sverige

Inlägg av cheetah1 »

Svensk Maskinprovning, Svensk Bilprovning och ovan nämnda Dekra.
Skriv svar