Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Kategoriregler
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Jag har 1st tryckplatta (TRD) + 1st manuellt svänghjul från en 2vz-fe
Det är väll original urtrampningslagret som jag ska ha?
Men vilken typ av lamell skulle ni satsa på? en standard el förstärkt el nån 6-puckars historia
är det nå annat jag behöver?
Alla tankar å ideer är välkommna!!!
/Christian N
0733966737
Toyota Mr2 Mkll gen2 N/a Mv6:an *Kör*
Toyota Avensis -05 Aut, Stora GPS:en Familjeracen? *Kör*
Toyota Camry -93 V6 Delar Säljes *Skrotad*
Toyota Starlet KP62 *Rulland chassi*
BIMMER 328i -96 m 325:ans insug Vinterräsen *Såld*
Audi S6 C4 2,2T -94 Quattro "nya" Vinterräsern *Kör*
Men vilken typ av lamell skulle ni satsa på? en standard el förstärkt el nån 6-puckars historia
Jag kör med original koppling i min V6 -93:a och nog räcker den för att gasa ifrån det ena eller andra. Men om man vill bränna koppling så håller nog en zintrad bättre vilka oxå hugger direkt.
Mvh. Vesa 070-9442500 Intresserad/Köpes allt 1970-82
Jag kör med original koppling i min V6 -93:a och nog räcker den för att gasa ifrån det ena eller andra. Men om man vill bränna koppling så håller nog en zintrad bättre vilka oxå hugger direkt.
Kör du med manuell låda i V6:an? och frågan e ju om det är nån större skillnad på lamellen till V6:an jämfört med Mr2 gti lamellen?
/Christian N
0733966737
Toyota Mr2 Mkll gen2 N/a Mv6:an *Kör*
Toyota Avensis -05 Aut, Stora GPS:en Familjeracen? *Kör*
Toyota Camry -93 V6 Delar Säljes *Skrotad*
Toyota Starlet KP62 *Rulland chassi*
BIMMER 328i -96 m 325:ans insug Vinterräsen *Såld*
Audi S6 C4 2,2T -94 Quattro "nya" Vinterräsern *Kör*
Kör du med manuell låda i V6:an? och frågan e ju om det är nån större skillnad på lamellen till V6:an jämfört med Mr2 gti lamellen?
Jag har manuell i min V6:a, men vet inte om lamellen passar på Mr2.
Mvh. Vesa 070-9442500 Intresserad/Köpes allt 1970-82