Nytt bränsleförbrukningsrekord uppnått i helgen: 5,7l/mil
Har upptäckt en läcka på en styrservoslang som jag tycker är något fascinerande för det läcker rakt ut ur slangen på flera ställen där ingen som helst skada eller något annat än "fin slang" kan ses med det mänskliga ögat. Den lilla droppen på slangen kommer ifrån en sådan liten läcka. Bilen var igång i 5 sekunder och på den tiden hinner det läcka så pass "mkt".
Ska ta med mig slangen till BOAB eller Swedol och se om de kan trycka upp en ny åt mig.
Annars har det blivit mkt mer åka än meckande på sistonde, vilket är ett trevligt ombyte
Men ja känner att en frontmatad IC skulle vara trevligt.. Vill ha mer effekt..
Fick tag på ett litet chip av en polare också som ska ta bort fuelcutten, denna ska monteras så snabbt lillebror får ut sin räcer ur garaget.
Något som jag är lite orolig över är att ja behöver hälla i en skvätt kylarvätska med jämna mellanrum. Har inte haft möjlighet att kolla så noga efter läckage men ja hoppas verkligen det inte toppackningen som läcker.. Ska efterdra toppbultarna (12.9) också när ja kommer in i garaget.
Och sist men inte minst två bonusbilder från banan i helgen (efter att ja tappat kofångarn bak

)
Kom på att jag inte tidigare tagit någon bild där man ser hela bilen riktigt. Synd bara att ja inte satt dit alla kåpor å foto med mobilen. För annars hade den vart ASSNYGG! *not..*