Ave !
Jag måste få loss vänster bakljus på Corolla turing 2002 ( combi ). Jag fattar inte hur det sitter fast.
Var sitter fästskruvarna ?? Jag har hittat 1 mutter att lossa men det räcker uppenbarligen inte.
Är det någon som vet ??
Hur får man loss bakljuset på en Corolla turing 2002 ??
Kategoriregler
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
- PierreW
- Moderator
- Bilmodell: Tundra 2007, Lexus IS300 2002
- PostOrt: Borgstena (Bôsht)
Re: Hur får man loss bakljuset på en Corolla turing 2002 ??
rehn skrev:Ave !
Jag måste få loss vänster bakljus på Corolla turing 2002 ( combi ). Jag fattar inte hur det sitter fast.
Var sitter fästskruvarna ?? Jag har hittat 1 mutter att lossa men det räcker uppenbarligen inte.
Är det någon som vet ??
Det sitter 3-4st muttrar om jag inte minns fel, bilden här visar bara 1 st dock.
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200305 ... _8111.html
Ska du byta lyktan? Då är det ju läge att kolla på den nya/beg du ska montera isåfall hur de sitter

F.d Toyota mek.
---------------------------
Nu? Eller med en gång?
---------------------------
Nu? Eller med en gång?
Re: Hur får man loss bakljuset på en Corolla turing 2002 ??
Den är lite skadad, men jag tänkt försöka limma den.PierreW skrev:Det sitter 3-4st muttrar om jag inte minns fel, bilden här visar bara 1 st dock.rehn skrev:Ave !
Är det någon som vet ??
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200305 ... _8111.html
Ska du byta lyktan? Då är det ju läge att kolla på den nya/beg du ska montera isåfall hur de sitter
Som du påpekar, det verkar bara finnas 1 mutter som jag lossat. Men det måste vara nått mer. Nått "snäpp"...typ.
Men var ????