Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Kategoriregler
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
så jag fyllde på vatten igen när den börjat svalna lite..
sen gick han som han brukade igen.
Dagen efter det så började han gå ojämnt och oroligt men jag körde ändå, mitt underfärd lätt det som avgasröret gick mitt av eller något, men nej det hade de inte gjort. låter som mycket högt tickande ifrån motorn speciellt vid belastning..
vad kan detta vara.. mycket tacksam för svar Mvh/ Thomas
Jag ställer mej direkt frågan, VARFÖR har ventilen böjt sej ? det är ju inget som händer normalt sådär.
Eller vad menar du med ventil ? menar du en insugs/avgasventil som jag utgår ifrån när man bara skriver ventil ? eller nåt annat ? typo TVIS eller så ?
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Tesla model 3 LR DM (Smalltop),Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.