Här skriver vi om våra bilar vilket innebär information och/eller ett projekt om bilen. Endast Toyotor. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Kategoriregler
Toyotor som kom efter den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987. Har du en äldre bil så lägg den i Classics. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Lustig, du...
Jag har köpt dom från USA VIA Ebay
Japsdämparen kostade 258,66:- och dom andra detaljerna kostade 581,20:-
Gillar att dollarn står så lågt nu
Lustig, du...
Jag har köpt dom från USA VIA Ebay
Japsdämparen kostade 258,66:- och dom andra detaljerna kostade 581,20:-
Gillar att dollarn står så lågt nu
Ebay e ju som Blocket/Tradera/Anslagstavlan. Ett skal bara. Om jag lägger ut en vara där så köper du ju inte den av dom utan mej eller?
Riktigt fräsch Celica du har Tänkte köpa mig en själv men fick ett erbjudande på en Toyota corolla som inte gick att neka
Tänkte höra om du har lite bilder på bilens inre
Fortsätt så här, blir awesome!
Tyvärr orsakar det en massa problem, det täcks inte av din försäkring utan ska gå via TFF efterssom det gäller smitning från olycksplats.. vilket innebör högre självrisk och mer krångel.
..Det var nån som backade på min motorcykel och sen drog.. jäklarns var mycket problem det blev..
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Tesla model 3 LR DM (Smalltop),Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.