Har fått i uppdrag att värva några platser över till en SuperStage körning för den som är intresserad.

Finns 3-4 platser kvar på startlistan och hoppas att någon kanske kommer här ifrån så vi kan sätta subaru folket på plats

Tråden är länkad från SSC (Swedish Subaru Club) hemsida som finns här
Info gällande DÄCK:
Hej alla glada subaru åkare på båda sidor gränsen.
Med denna inbjudan så bjuds du som medlem av Swedish Subaru Club (SSC) eller Impreza Drivers Club of Norway (IDCN) in till en träff på Emmaboda med körning på Bilsport’s SuperStage bana inkl. tidtagning.
Träffen kommer att hållas lördagen den 2 juli.
Detta är en första start i ett hoppfullt samarbete mellan klubbarna, jag har även hört på ryktesvägar att SSC folket ska få bekänna färg på norsk mark i vinter.. Norrmännen kanske redan har räknat ut att de inte är snabbas på asfalt? Vem vet..
För att ge detta event lite mer action så kommer det bli ca 20 startnummer som kommer fördelas på:
[*]10 st till SSC
[*]10 st till IDCN
Märkte att denna fördelning mellan "lagen" var ett önsketänkande, så det är först till kvarn som gäller.
Och då kommer det alltså bli en vanlig SS körning.
Priset för körningen blir 750.- SEK per bil/förare.
Anmälan är bindande från den dag jag mottagit betalning och återbetalning kan ej ske. Är det någon som inte kan komma, får ni sälja platsen till någon annan (tex någon på reservlistan som kommer finnas)
Vi kommer då ha tillträde till banan mellan kl.08.00-18.00, körning mellan kl.09.00-17.00 med lunchuppehåll mellan kl.12.00-13.00.
OBS!! Det kommer ske decibelnivå kontroll på bilar som kör och max gränsen är 95dbA.
Har beslutat att däckval är begränsat till "DOT/E-märkta" gatlegala däck. Så som R-däck och liknande.
OM någon vill köra med slicks så ska jag utvärdera detta beroende på bil och förare. (PM:a mig om du vill köra på slicks)
Betalnings Info:
Zetterlund som arrangerar detta, ser gärna att ha tagit emot betalningen snarast !
Körningen för TCS startande, kostar 750.- SEK
och ska betalas till följande konto på NORDEA: 4255 00 29735 (clearing nr: 4255 konto nr: 0029735)
Märk inbetalningen med: TCS-"forumsnamn"
Jag har själv blivit dit bjuden och ska köra, hoppas någon mer dyker upp.