Haj.
Jag kikar på att skaffa min tredje corolla (Corolla 1.6 kombi 2007) men har lovat mig själv att inte skaffa en bil utan antisladd/VSC sen jag blev förälder. Jag har inte lyckats lista ut om och när VSC blev standard på corollan i Sverige och den nuvarande ägaren verkar inte heller ha lyckats reda ut det. Om det nu är så att det inte är standard, är det någon som vet ifall det är något som man kan installera i efterhand och vad det kan tänkas kosta?
Tusen tack på förhand
Mikael
VSC på corolla 2007?
- PierreW
- Moderator
- Bilmodell: Tundra 2007, Lexus IS300 2002
- PostOrt: Borgstena (Bôsht)
Re: VSC på corolla 2007?
evander skrev:Haj.
Jag kikar på att skaffa min tredje corolla (Corolla 1.6 kombi 2007) men har lovat mig själv att inte skaffa en bil utan antisladd/VSC sen jag blev förälder. Jag har inte lyckats lista ut om och när VSC blev standard på corollan i Sverige och den nuvarande ägaren verkar inte heller ha lyckats reda ut det. Om det nu är så att det inte är standard, är det någon som vet ifall det är något som man kan installera i efterhand och vad det kan tänkas kosta?
Tusen tack på förhand
Mikael
Det är standard från och med Faceliften som kom under 2004, före det fanns VSC endast på T-sporten.
VSC lampan tänder sig när man vrider på tändningen om jag inte minns fel.
F.d Toyota mek.
---------------------------
Nu? Eller med en gång?
---------------------------
Nu? Eller med en gång?
Re: VSC på corolla 2007?
Ah, skönt. Låter ju lovande. Tusen tack för supersnabbt svar