Planen med bilen är: Byta lite plåtar i golv, bort med solfilmen och dit med nya, byta bussningar där det behövs.
Sen får vi se. Kanske blir lite mer effekt.
Är en äldre herre som köpt den ny. År -00 köpte hans dotter den och så har den stått skriven ett tag på hennes kille pga hög försäkring.
Så bilen är riktigt fin i karossen och drivlinan.
Tyvärr så är det något hål i golvet som skall fixas och en ny taklucka skall monteras.
Är skitsugen på att vässa på den lite men har köpt en lägenhet IDAG så jag får nog hålla i pengarna lite nu ibörjan
den ser riktigt fin ut!!! kul när den här generationens GT fyror försvinner på gatan i rask takt, en efter en
vore skoj också om du drog igång en projekttråd, Larco kan behöva lite konkurens
Hejar på dig!
Kul att se dig igen Peter, förr eller senare ramlar man tillbaka i toyotaträsket.
Återigen rätt bil också
Fnys skrev:den ser riktigt fin ut!!! kul när den här generationens GT fyror försvinner på gatan i rask takt, en efter en
vore skoj också om du drog igång en projekttråd, Larco kan behöva lite konkurens
Hejar på dig!
Tack ska du ha Larco! Desamma får man säga
Du har gjort riktigt fina mods me bilen din. Keep up the good work!
Man gör ju faktiskt det.
Är ju hemska bilar och skruva i om man jämför med Mitsu Evo, men är ju ruskigt mycke billigare och dessutom snyggare att titta på (med mina ögon iaf).
Känner igen den där, finns med på garaget.org och den ser onekligen riktigt fin ut.
Som sagt , kul att ännu en St165 kommer till rätt person ,finns för övrigt 2 fina St165or på blocket nu också varav en
har figurerat på gamla klubbsidan.
Hansson skrev:Tack ska du ha Larco! Desamma får man säga
Du har gjort riktigt fina mods me bilen din. Keep up the good work!
Man gör ju faktiskt det.
Är ju hemska bilar och skruva i om man jämför med Mitsu Evo, men är ju ruskigt mycke billigare och dessutom snyggare att titta på (med mina ögon iaf).
Tack du, försöker att få ihop den nu. Det enda som är bökigt tycker jag är den förbenade växellådan som näst intill kräver att man ska ta ned motorn för att få av/på. Men snygga är de ju
Fnys skrev:Blir du klar någon gång då?
Ville peppa dig lite. känner du dig orolig?
JAJAJA, näe är inte orolig
Jonex skrev:Känner igen den där, finns med på garaget.org och den ser onekligen riktigt fin ut.
Som sagt , kul att ännu en St165 kommer till rätt person ,finns för övrigt 2 fina St165or på blocket nu också varav en
har figurerat på gamla klubbsidan.
Maaaah.. får väl ta upp konkurensen jag också då.
Vilken av dem har varit på gamla sidan? Den ena finns ju bara någon mil från mig i vallentuna