Här skriver vi om våra bilar vilket innebär information och/eller ett projekt om bilen. Endast Toyotor. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Kategoriregler
Toyotor som kom efter den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987. Har du en äldre bil så lägg den i Classics. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Ja nog är det allt ett påkostat bygge, väldigt imponerande! Läste att du skrev att allt tar sån tid och om man gör det själv, he ja det kan jag skriva under på , allt är special och tar tid. Men man lär sig mycket.
Kul att du fått någon att mappa , så du kan bygga klart och få ut den till våren igen.
Jonex skrev:Ja nog är det allt ett påkostat bygge, väldigt imponerande! Läste att du skrev att allt tar sån tid och om man gör det själv, he ja det kan jag skriva under på , allt är special och tar tid. Men man lär sig mycket.
Kul att du fått någon att mappa , så du kan bygga klart och få ut den till våren igen.
Tackar sålde ju min svarta till Carlos Sainz här på forumet som jag köpte detta projekt av från början så skönt att ha en sak att koncentrera sig på! Ja allt tar sin tid men kul är det! Övning ger färdighet!
Jonex skrev:Ja nog är det allt ett påkostat bygge, väldigt imponerande! Läste att du skrev att allt tar sån tid och om man gör det själv, he ja det kan jag skriva under på , allt är special och tar tid. Men man lär sig mycket.
Tackar sålde ju min svarta till Carlos Sainz här på forumet som jag köpte detta projekt av från början så skönt att ha en sak att koncentrera sig på! Ja allt tar sin tid men kul är det! Övning ger färdighet!
Hur går allt själv?
Du tar väl hand om den Dax för en träff snart o fixa till lite.....
Hoppas verkligen att din mappning sedan kommer gå bra, så du äntligen får lite körglädje av bilen efter många års slit, och ska bli kul att se den live oxå om man får möjlighet.