Var i söndags å prova på att köra konbana...Riktigt skoj, synd bara att det regnade!!! Kvalitén på filmen e rätt kass, tog bort ena innertaket för att få bättre med plats med hjälmen, vilket resulterade i att filmen blev rätt så ljus, har tonat ner den det bästa jag kunde..notera att detta är första gången jag provar nåt sånt hära Första repan gick på 1,58 min, efter 6 repor så var jag nere på 1,46 min. Lånade ut bilen till en kille som är ganska erfaren på att köra...hans repa gick på 1,30 min så det finns potential i bilen o mycket att lära i föraren
/Christian N
0733966737
Toyota Mr2 Mkll gen2 N/a Mv6:an *Kör*
Toyota Avensis -05 Aut, Stora GPS:en Familjeracen? *Kör*
Toyota Camry -93 V6 Delar Säljes *Skrotad*
Toyota Starlet KP62 *Rulland chassi*
BIMMER 328i -96 m 325:ans insug Vinterräsen *Såld*
Audi S6 C4 2,2T -94 Quattro "nya" Vinterräsern *Kör*
Konbana är roligt, men riktig bana är långt mycket roligare
Angående att du är långt bakom tidsmässigt är vanligt när man är nybörjare, man får i många fall ut mer av att få mycket tid/vana bakom ratten än man får ut av att trimma, så det är bara att köra på fler träffar!
Superkul och trevligt med en film till!
Hoppas att du såg konerna tidigare än vad vi som tittade på filmen gjorde det (ja, jag förstår att du gjorde det ) för det såg rätt otäckt ut på filmen när konan dök upp 30m framför dig, hehe.
Synd att det regnade, men det såg bra ut ändå!
Trevligt filmklipp! Såg riktigt roligt ut
Tänkte också på varvmätaren men har för mig att du skrev i din projekttråd, vid motorbytet att du fick detta problem... inte lyckats lösa det? :-\
Mårten...riktigt skön faktiskt (ratten), tyvärr ingen trailer! Men hoppas på bilder o film från ringen
Toyspeed/fnys...uppmärksamma ni 2 . Fnys har rätt, varvräknan är inte kalibrerad efter motorbyttet, hade en kompis som lödde pä en trimometer (heter d så) på kretskortet, men jag fick aldrig till det ordentligt! Å… sen har d inte blivit av...känns inte så akut.
Å… tack alla 3, d var riktigt kul...5/8 bär d av igen.
/Christian N
0733966737
Toyota Mr2 Mkll gen2 N/a Mv6:an *Kör*
Toyota Avensis -05 Aut, Stora GPS:en Familjeracen? *Kör*
Toyota Camry -93 V6 Delar Säljes *Skrotad*
Toyota Starlet KP62 *Rulland chassi*
BIMMER 328i -96 m 325:ans insug Vinterräsen *Såld*
Audi S6 C4 2,2T -94 Quattro "nya" Vinterräsern *Kör*