Hej!
Jag hade tänkt och göra en fyrhjulsinställning tills jag fick veta att det va onödigt då bägge sidor av "länkarmsbussningarna" på bärarmarna 2x2st va dåliga. Nu har jag försökt och få tag på såna till min bil men har inte lyckats så himla bra, tänkte ifall någon kanske vet en annan modell av bil som använder sig utav samma bussningar. Bilen jag har är en -
Toyota Celica -93 GT(I)
Jag vore väldigt tacksam ifall jag fick iordning på bilen, då jag läst lite på forum så säljer toyota handlaren bara "färdiga bärarmar" det skulle bli rätt dyrt tror ja, är bara ute efter bussningarna. 4st blir det då det är 2st bussningar på varje arm. "som ni redan nog vet men skriver det så det är klarlagt"
Tack på förhand!
Hjälp med Länkarmsbussning Fram
Kategoriregler
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
- Dale
- Siteadmin
- Bilmodell: Celica GT-Four
- Årsmodell: 1995
- PostOrt: Älvdalen
- Land (Country): Sverige
- Kontakt:
Re: Hjälp med Länkarmsbussning Fram
Det är svårt å få tag på bussningarna utan länkarmar utan det blir oftast folk köper lösa "hårdare" bussningar och byter. Sök på forumet så finns det en del trådar om detta.
Daniel Nämnd 070-6298598
ADT251 grå, ST205 silver, ST171 röd, ST191 CS mörkgrön, ST191 CS röd, ZVW35 vit
https://www.facebook.com/ToyotaClubSweden
This message was made of 100% free and recycled electrons.[/size]
ADT251 grå, ST205 silver, ST171 röd, ST191 CS mörkgrön, ST191 CS röd, ZVW35 vit
https://www.facebook.com/ToyotaClubSweden
This message was made of 100% free and recycled electrons.[/size]