Hallå!
Ja, som rubriken lyder så går det inte att vrida nyckeln. Den går ett steg så klockan går igång och lite andra el saker. Efter det är det sten hårt och den vägrar gå igång. Vet någon vad det kan vara för fel?
Är helt värdelös när det kommer till bilar. Men tänkte innan jag lämnar in den till en verkstad ha lite mer kött på benen.
Mvh
Martin
Nyckeln går inte att vrida. Toyota Corolla - 99
Kategoriregler
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Re: Nyckeln går inte att vrida. Toyota Corolla - 99
http://toyotaclubsweden.com/viewtopic.php?f=28&t=254, här är den enkla lösningen !
Det funkar för jag gjorde det själv för 1 år sedan och borret, som i mitt fall jag var tvungen att använda, kostade 20:-..
Du kan ju ringa toyota och fråga vad det kostar..
PÅ min så var 3 st bleck söndriga och dom plockade jag bara bort och i med låskistan igen.
Som jag sagt tidigare: inte 17 lägger man många tusenlappar på en gamml bil !
/ tomme
Det funkar för jag gjorde det själv för 1 år sedan och borret, som i mitt fall jag var tvungen att använda, kostade 20:-..

Du kan ju ringa toyota och fråga vad det kostar..

PÅ min så var 3 st bleck söndriga och dom plockade jag bara bort och i med låskistan igen.
Som jag sagt tidigare: inte 17 lägger man många tusenlappar på en gamml bil !

/ tomme