Här skriver vi om våra bilar vilket innebär information och/eller ett projekt om bilen. Endast Toyotor. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Kategoriregler
Toyotor som kom efter den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987. Har du en äldre bil så lägg den i Classics. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Då har man sagt upp sitt garage! Lite vemodigt men så är det!
Livet går vidare. Har garage för Bilen inne i stan plus hyrt mig en extra plats för bruks bilen!
Första april då är sista dagen i garaget. Bilen blir det sista som jag tar därifrån om den inte blir såld innan dessa. Känns som ett stort skämt men detta är allvarligt.
Sparar 1800kr i månaden på detta!
Rensat och röjt rejält man har rätt mycket kan jag lova!
Får se om man skaffar sig ett garage i framtiden för Meck stunder.
Då har man hämtat bilen från garaget! Var kul att hon gick igång så fint med nya tändstift efter andra försöket då!
Gick lite brett på ena vägen hem då det var lite snö kvar men inget för en GT4a med 19" sommar däck hehe! Annars funka hon som vanligt!
Så nu står hon inne i mitt garage i stan där jag bor och väntar på en ny ägare! Har fått en del bytes förslag men inget som tagit med med storm ännu!