Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Kategoriregler
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Hmm,Det verkar inte spela nån roll vad man lackar med för nyans,det blir samma resultat vilken man än använder.
Underifrån så blir det inte jättestor skillnad.
Men uppifrån så blir det som alla andra gånger.
Nä, nu får det vara bra.Nu har jag tröttnat.
Finns ju ett gammalt knep att klippa ett litet hål i en pappskiva och sen spraya genom det, för att få metallkornen att tumla runt lite, vet inte hur effektivt det är.
Min (silverfärgade) ST202 är ju omlackad på ena bakflygeln, antagligen av ett proffs, och i vissa ljus syns det inte alls, ligger solen på lite snett och lågt på kvällen ser det ungefär ut som att ena nyansen är champange och den andra silver.
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Tesla model 3 LR DM (Smalltop),Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.
Det där låter avancerat,det låtar jag bli med.
Får väl se hur bilen ser ut när den kommer utomhus.Jag håller på att plockar i inredning och hänger upp avgassystemet nu.