Hej!
Jag såg häromdagen att det hänger en lös kontakt/kabel i motorrummet på min Corolla (1999 / 4EFE-motor) som jag köpte begagnad för en tid sedan. Är det någon som har en aning om vad det är för kabel och om den egentligen ska sitta i en kontakt någonstans (SE BILD HÄR)?
Kan tillägga att jag har problem med att motorlampan lyser en stund vid start av bilen för att sedan slockna. Har läst av felkoder och det lär ha med tempgivaren för kylvätskan att göra. Kan det på något sätt hänga ihop med denna kabel?
Tack på förhand!
Lös kontakt/kabel i motorrummet- Corolla 1999
Kategoriregler
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Re: Lös kontakt/kabel i motorrummet- Corolla 1999
Synd att du inte plåtade lite längre ner, för där har jag en likadan ca kl 8 och ungefär 20 cm ner på min -98.
Men det är ju frågan om din räcker dit..
Men det är ju frågan om din räcker dit..