Här skriver vi om våra bilar vilket innebär information och/eller ett projekt om bilen. Endast Toyotor. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Kategoriregler
Toyotor som kom efter den stora förändringen som framhjulsdrift, insprutning, tvärställd motor, nya karosser och bottenplattor så gränsen är något flytande kring 1985 - 1987. Har du en äldre bil så lägg den i Classics. Glöm ej att ange bilmodell, chassikod och årsmodell i rubriken!
Tittat in här några gånger och det har alltid slutat med att jag fastnat på någon bild och glömt att kommentera
Jäklar va snygg bilen blir! Har du gjort något med framskärmarna eller ser dom bara "extra widebody" ut?
Fnys skrev:Tittat in här några gånger och det har alltid slutat med att jag fastnat på någon bild och glömt att kommentera
Jäklar va snygg bilen blir! Har du gjort något med framskärmarna eller ser dom bara "extra widebody" ut?
Tackar!
Vad menar du med "gjort något"? Dom är breddade 20mm på varje sida iaf! Köpte ifrån RT-performance, glasfiber skit
Cryo skrev:
Vad menar du med "gjort något"? Dom är breddade 20mm på varje sida iaf! Köpte ifrån RT-performance, glasfiber skit
Det var det jag menade: "breddade 20mm"
EDIT: Suck, om jag bara hade läst ditt första inlägg så står det ju "# RT-Performance 20mm breddade skärmar fram." ...som sagt, jag har bara tittat på bilderna
Cryo skrev:
Det var det jag menade: "breddade 20mm"
EDIT: Suck, om jag bara hade läst ditt första inlägg så står det ju "# RT-Performance 20mm breddade skärmar fram." ...som sagt, jag har bara tittat på bilderna
no worries heheh
Men breddningen gjorde faktiskt en hel del skillnad även om de "bara" är 40mm totalt