Storyn forsätter
Något År senare införskaffa jag en Toyota Celica Carlos Sainz av min vän Daniel som rullat 6300mil som inte var färdig byggd och där tog bygget fart med bur och annat kul. Det vart mycket med 2 gt4or i ägandet och man la varenda krona och spenderade varje ledig tid i garaget!
Allt kostades på men var tvungen att ha en bruks bil och då skaffade jag EN ST185 MED VIPER RÄNDER FÖR BILLIG PENG ATT ÅKA MED 3 STYCKEN GT4OR I SAMMA ÄGANDE.
Efter många timmar och pengar nerlagt på ST205an i garage efter garage så vart suget efter mer stort och jag köpte en till motor av Alf som han köpt. Den råaste 3sgte motorn som suttit i en mr2a den skulle ner i ST205an men var strul direkt från start men mycket jobb och så nerlagt så vart bilen körbar men något var fel med mappning och annat sen gick turbon .
För att snabb spola lite för att slippa min snyft historia så sålde jag bilen till min vän Daniel efter något års strul han började fixa och plocka men han gav upp efter ett tag och sålde iväg bilen och nu är den hos ny ägare nu!
Jag Hoppas han får kul med den när den e helt klar.
Det fortsätter med Carlos Sainzen "THE RED BULL" kollade upp mappning med mer men kom aldrig tillskott då soppa systemet börja strula igen allt bytes till nytt och då verka bilen fungera! Men tappade motivationen och sålde iväg bilen och plus fick en vit ST185 CARLOS SAINZ.
KOMMER MER LÄSNING SNART IGEN