Man borde kunna se om den är reggad som en CS i registret, annars finns det ju en platta i alla cs.
Skulle säga att de är värda allt från 100,000kr till 20,000kr.
Startar den inte och du inte vet vad som är fel är det ju ingen bil jag skulle betala så mycket för.
CS'en har även annan effekt (om än väldigt lite skillnad) så man kan ju kolla vad transportstyrelsen tycker om effekten.
Fast fnys efterforskningar tyder ju på att det är en CS, speciellt toyodio, folk älskar ju att montera CS-front och huv på vanliga ST182/185 så just det säger inte så mycket tycker jag däremot.
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Tesla model 3 LR DM (Smalltop),Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.
Köpte själv min förra året, svensksåld, mycket rost, startade ej, 17tusen mil på mätarn. alltså ett utmärkt skrotobjekt.
Jag gav någonstans mellan 10-20tusen för min..
I början av oktober förra året låg en annons om en svart st185 cs med regnr RZB886 ute på Blocket. Begärt pris var då 35000:-
I annonstexten kunde man då läsa "...har fixat och renoverat bilen en del, bland annat turbo, kamrem och koppling samt renoverad topplock" samt "Bilen går bra men misständer vid fullt gaspådrag. Har bytt en del tändningsdelar samt luftmassemätare, blev bättre men inte 100%." Enligt annonsen skulle den också ha Trimchip på 240Hk. "Servicebok saknas".
I de av regnumret automatgenererade uppgifterna från BYTBIL kunde man också utläsa att den var reggad för 208Hk.
Ingen garanti för att det är samma bil, men det ser ju ut på bilden ovan att vara regnummer ...886.