Ber så hemskt mycket om ursäkt för fruktansvärd dålig uppdatering pga flytt & personligt kaos helt enkelt!
Iallafall! Mängder har hänt!
Mina 17" sommarfälgar är numera inne på pulverlack, bild kommer när de kommer tillbaks! Färg blir en suprise!

Min gt4 front är inne på lack, samt att jag fått tag i TRD baksplitters som också är inne på lack. (Tackar Mikael från Bankeryd).
För att få fronten att passa fick jag ta bort den främre krockbalken helt, annars passade det inte & såg väldigt skumt ut. Men men!
Även gått lös i bagaget och fått i 2st kicker 10", samt 2st MDS 8". Blev ruggigt bra & spelar mer än vad som behövs

Sen är jag ju faktiskt bara 20 år, så LED slingor bak var ju självklart ett måste!

Börjar få slut på ideer, tryckt upp lite dekaler (Självklart www.toyotaclubsweden.com) och lite annat! Bild kommer! Annars är jag ganska redo för sommar! Ska försöka få tag i matchande TRD splitters fram, men som det ser ut nu finns de inga pengar till det

Nya greenstuff belägg & silikonbaserad bromsvätska är självklart beställt och väntar med spänning på paketet =D
Några tips på vad jag mer kan göra med min käre bil? Tips och ideer är väldigt välkomna!

Med vänliga hälsningar, Henke