Här snackar vi om träffar, både inför och efter. I första hand träffar med någon Toyota-anknytning men även generella träffar som kan intressera Toyota-ägare.
Jag är sugen på att delta på utställning med min corolla ke70. Båda dagarna då.
Men hur mycket ska man punga ut med igentligen?
Entré 500 Uppställningsavgift 250 per dag eller för båda dagarna?. Camping 500 för båda dagarna eller per dag?
fredrik mkIII skrev:Jag är sugen på att delta på utställning med min corolla ke70. Båda dagarna då.
Men hur mycket ska man punga ut med igentligen?
Entré 500 Uppställningsavgift 250 per dag eller för båda dagarna?. Camping 500 för båda dagarna eller per dag?
Mvh Fredrick
Väldigt otydligt vad som gäller för vad. Ska ringa och prata med dom...
Det blir ingen camping för min del. Tyckte 500:- för att sova i tält (alt. bilen) var lite väl saftigt. Kommer fortfarande vara på plats lör-sön men sover i Linköping.
Funderar däremot kanske på att ställa ut bilen. Frågan är om det kostar 250:- per dag eller för hela helgen och om man får köra iväg med bilen när man vill?
Kom igen nu alla! Ska vi fortsöka få till någon träff över huvud taget? Vi kanske kan snacka ihop oss och så kan jag ringa och höra med arrangören om man kan få en egen yta så vi kan stå ihop?
kribbe skrev:Jag måste tyvärr säga att jag inte kommer. Har åkt på feber sen igår och mår fortfarande skit
Har ju sett fram emot detta sen det annonserades ut.
Synd :/ Krya på dig.
Någon som åker från eller passerar Stockholm och vill köra sällskap? Tänkte åka efter 07:30...
Bilagor
Screenshot_2015-09-25-15-03-54.jpg (485.83 KiB) Visad 9253 gånger