Nu finns det ju minst 5 olika varianter av CT26an. Men jag ser att du har en Celica st165 så...
Är bilen original eller är det något gjort med den?
1 bar brukar anses som "maxsafe" utan att byta topplockspackningen till en i stål. På en helt originalbil gör det inget att ta det lite försiktigt. 0,8 lär iaf inte ställa till problem. Avgas, kalluftsintag, isolera intercooler är bra investeringar
Fäst dig inte allt för mycket vid det exakta laddtrycket, det är bara en del i ekvation. Insugstemperaturen minst lika viktig om inte ännu viktigare. Temperaturen ökar exponentiellt när man närmar sig turbons maxkapacitet. Ett flera hundra grader är vanligt ur turbon då... Värmen i insugsluften är endast av ondo och måste hållas nere.
Sen är avgastrycket och avgastemperaturen viktiga parametrar också. Men det behöver du inte fundera på under 1bar
Bland de bästa uppgraderingsalternativen är CT26an som sitter på Supra MK3, nästan identisk. Du behöver vrida avgashuset och kompressorhuset samt tillverka ett litet fäste för wastegateklockan då fästena flyttar sig när man vrider husen. Sen är det bara att skruva dit den.