Kan vi hoppas på att modellen kommer till liv igen?
Ska vi sikta på en celicaträff kanske

Dags för hemmet?Johnny Blade skrev: ↑ons 13 jun 2018, 18:56:25 "Det var länge sedan jag hade nån Celica":tänkte jag (trots att jag körde min för mindre än en kvart sedan.)![]()
Det verkar inte bättre.cheetah1 skrev: ↑ons 13 jun 2018, 19:06:01Dags för hemmet?Johnny Blade skrev: ↑ons 13 jun 2018, 18:56:25 "Det var länge sedan jag hade nån Celica":tänkte jag (trots att jag körde min för mindre än en kvart sedan.)![]()
![]()
Amen. 2020 siktar även jag på att ha GT-4:an i tip-top-shape! Just avgas står på agendan även för mig, nog borde vi väl kunna få någon att bygga ett rostfritt till ST205?Glenn skrev: ↑lör 16 jun 2018, 15:07:51 Jag får väl försöka ha min ST205 rullande tills 2020.. egentligen är det ju inte SÅ mycket som behövs.. bara att köpa en tigsvets och lära mej svetsa med den.. eller hitta ett bättre begagnat avgassystem
Jag provstartade häromveckan och tyvärr verkar min HKS dumpventil läcka också, väste mer än nös om den..dessutom felkod, men det brukar alltid bero på att det saknas några milliliter vätska i intercoolern..