Iaf positivt att camryn är tillbaka, dels är det en modell jag gärna skulle ha som familjebil, dels så vet jag att irritationen var STOR bland toyotahandlarna när dom tappade en massa kunder som körde camry men inte kunde uppgradera den när toyota slutade ta in den, dessutom precis när hybriden kom också som många kunder väntade på.
Otroligt korkat gjort.
Å andra sidan har man ju iaf lyckats vända på skeppet med att bara producera tråkmodeller som man gjorde ett tag, man lade ju dels ner sportmodellerna (celica/supra/mr2), och tog bort alla roliga versioner av standardmodellerna (T-sport osv). Nu har man ju både lanserat GT86'an och är på gång att återlansera supran, och eeeventuellt även celican (toyota förnyade varumärket nyligen, vilket man gjorde med supravarumärket nåt år innan man gick ut officiellt med att den skulle komma tillbaka).
Nu väntar vi bara på roligare versioner av befintliga modeller, "precis som förr".
..I sverige/Europa förstås, för i japan har ju dessa funnits hela tiden..
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Tesla model 3 LR DM (Smalltop),Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.