Det är av sånna där anledningar man flyttar ut på landet.
Har bott i handen och kanske haft 4 inbrott på7 år eller något.
Inbrott i bilen
- Fnys
- Moderator
- Bilmodell: Celica GT-Four
- Årsmodell: 1996
- PostOrt: Enskede
- Land (Country): Sverige
- Kontakt:
Re: Inbrott i bilen
Man kan väll kalla detta "fortsättning" på inbrottsförsöket:
Väl nere på Mantorp i helgen så var det någon som lyckades låsa in nycklarna i bilen... jag!
Vet inte hur många vi var i regnet som deltog i inbrottsförsök nr. 2, men det var upp mot 10st och denna gången lyckades vi
!
Känns inge så skoj kanske att gå in på hur man gör inbrott i en celica mer än att man bara behöver en originaldel från en äldre celica (tack Bellman
)
Kolven inslagen numera, besök på Toyota Motorcity imorgon för att få ett kostnadsförslag att skicka till försäkringsbolaget:

När jag kom tillbaka till TCS tältet hade jag fått en ny nyckelring att sätta på nyckelknippan:

Väl nere på Mantorp i helgen så var det någon som lyckades låsa in nycklarna i bilen... jag!
Vet inte hur många vi var i regnet som deltog i inbrottsförsök nr. 2, men det var upp mot 10st och denna gången lyckades vi

Känns inge så skoj kanske att gå in på hur man gör inbrott i en celica mer än att man bara behöver en originaldel från en äldre celica (tack Bellman

Kolven inslagen numera, besök på Toyota Motorcity imorgon för att få ett kostnadsförslag att skicka till försäkringsbolaget:

När jag kom tillbaka till TCS tältet hade jag fått en ny nyckelring att sätta på nyckelknippan:

Celica GT-Four ST205 -96 Projekttråd
- Johnny Blade
- Pay User
- Bilmodell: Crown
- Årsmodell: 1984
- PostOrt: Avesta
- Land (Country): Sverige
- Kontakt:
Re: Inbrott i bilen

MS55/MS123/ST165/TA47/YR21/RX80/JZS160
2M/5M-GE/3S-GTE/3T-C/3T-GTE/3S-FE/22R-E/2JZ-GE/4A-F/4A-FE/4A-GE
2M/5M-GE/3S-GTE/3T-C/3T-GTE/3S-FE/22R-E/2JZ-GE/4A-F/4A-FE/4A-GE