Farthållare ST185 fråga
Farthållare ST185 fråga
På min ST185 sitter farthållarreglaget i ratten, är det likadant på alla eller finns det nåt annat slag original reglage typ i torkarspaken eller så?
-
- Bilmodell: Supra
- Årsmodell: 1989
- PostOrt: Askim, Göteborg
- Land (Country): Sverige
Re: Farthållare ST185 fråga
Byta till sportratt? 
Samma sak med min Supra, alla reglagen sitter i ratten... Lite synd, för farthållaren funkar

Samma sak med min Supra, alla reglagen sitter i ratten... Lite synd, för farthållaren funkar

- Fnys
- Moderator
- Bilmodell: Celica GT-Four
- Årsmodell: 1996
- PostOrt: Enskede
- Kontakt:
men vad är det här!?
sitter det farhållare på samtliga st185or? (dumförklara mig om ni så vill, hade ingen aning
)
sitter det farhållare på samtliga st185or? (dumförklara mig om ni så vill, hade ingen aning

Celica GT-Four ST205 -96 Projekttråd
- amby
- Pay User
- Bilmodell: Celica GT4
- Årsmodell: 1991
- PostOrt: Jönköping
ett tillval gissar jag för jag har ingen på varken ratt eller någon annanstans
Jag vill bara byta ratt för min är jävligt sunkig å äcklig men vill ju helst ha kvar farthållare då den funkar.Suprafan skrev:Byta till sportratt?
Det är en USA import den bilen jag har och det verkar skilja lite på olika saker så det vore roligt å veta om det är likadant på svensk sålda gt4:or så det går att få tag på en ratt.
Jag har även Airbag, är detta nåt som fanns att få på svensk sålda? Om nån kan svara på mina frågor blir jag överlycklig.