Men jag ringde honom precis och läste upp vad du skrev, han nämnde något om en bakre motorkudde (?) och bultar som man ev. var tvungen att bonka ut? Men han hade kommit en bra bit iaf, sa han. Spännande värre!!
Jo, han nämnde något om bultar, men att det var några speciella sådana. Men han hade kommit en bit. Så får vi hoppas att han får ihop allting sen också hehePugho skrev:Kan man inte lossa hela motorfästet från balken? Pilla loss den avlånga gummiproppen i balken så sitter motorfästet fast med två bultar. Kan det vara åtta bultar att lossa för att få loss hela balken?
Lite hjälp på vägen kanske.henkemannen skrev:Hehe ja...min vanliga osisIbland är man lite väl dumsnål!
![]()
Men jag ringde honom precis och läste upp vad du skrev, han nämnde något om en bakre motorkudde (?) och bultar som man ev. var tvungen att bonka ut? Men han hade kommit en bra bit iaf, sa han. Spännande värre!!
Ah, grymt! TackLite hjälp på vägen kanske.http://www.toyodiy.com/parts/p_E_199609 ... _1107.html
Men man behöver inte bonka ur några bultar, kommer han bara på hur konstruktionen med fästet och balken hör ihopa så...