Jag har bytt kylarvätska i min MR2 utan att röra kylaren så det skall nog gå bra utan.
Tobias Rådenholt Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.
Toyota MR2 - Snart med turbo-3SGE
Mercedes SLK 200 -06
Heller i vatten. Gasar. Bubblar. Häller i mer vatten. Osv.
Underlättar om man står i kraftig nedförsbacke.
Tobias Rådenholt Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.
Mercedes SLK 200 -06
Om du inte luftar kylare och värempaket så har du inte fått ut all luft, det kan jag garantera. Bilen kanske funkar bra så länge du kör normalt. men testa att köra lite hårdare, då kommer den att överhetta ganska snabbt.
Cyrix skrev:Om du inte luftar kylare och värempaket så har du inte fått ut all luft, det kan jag garantera. Bilen kanske funkar bra så länge du kör normalt. men testa att köra lite hårdare, då kommer den att överhetta ganska snabbt.
Nope. Har kört den hårt hårt hårt hela förra vår och sommaren. Inga problem. Är det luft i systemet brukar nålen pendla och/eller tempen pendla i värmepaketet. Men icke.
Mercedes SLK 200 -06