som rubriken lyder. såg en annons på blocket (http://www.blocket.se/blekinge/Delar_ti ... ?ca=18&w=3) och undrar om stötdämparna fungerar att montera till min st182, borde ju gå rakt av tycker jag, men jag vet ju inte så mycket, därför frågar jag här!
/Skyrunner
stötdämpare från en st165 till st182
Kategoriregler
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
-
- Bilmodell: Celica GTI
- Årsmodell: 90
- PostOrt: 57275
- Land (Country): Sverige
stötdämpare från en st165 till st182
Senast redigerad av Skyrunner den ons 23 jun 2010, 13:05:56, redigerad totalt 1 gånger.
Re: Stötdämpare bak
Jag skulle TRO att det inte passar. Men tror gör man ju i kyrkan som bekant. 

Tidigare (Toyota-) bilar: Supra MK3 3.0L Turbo - 89, Celica ST202 -94, Celica ST192 -90 (förstabil).
-
- Bilmodell: Celica GTI
- Årsmodell: 90
- PostOrt: 57275
- Land (Country): Sverige
Re: Stötdämpare bak
Ändrade min rubrik och innehåll då jag inte hittar deleteknappen.... detta svar var angående dämpare från en MR2a.Skynerd skrev:Jag skulle TRO att det inte passar. Men tror gör man ju i kyrkan som bekant.