Här snackar vi om träffar, både inför och efter. I första hand träffar med någon Toyota-anknytning men även generella träffar som kan intressera Toyota-ägare.
Nej men jag kommer vara där torsdagen den 14:e på förarkurs och köra med Corollan.
Tycker du ska ta ut T-sporten och köra och inte bara ta kort, den funkar bra trots ett evigt pipande från anti-sladden
Rastaman skrev:Nej men jag kommer vara där torsdagen den 14:e på förarkurs och köra med Corollan.
Tycker du ska ta ut T-sporten och köra och inte bara ta kort, den funkar bra trots ett evigt pipande från anti-sladden
Tyvärr, jag har ju ingen T-sport längre. Den såldes i höstas och åker vad jag vet omkring uppe i norrland. Men original är den inte mycket till banräser. Körde ett par varv på Sviestad när jag just hade köpt bilen, men det var inte så spännande. Motorn är kul, men det stannar där. Antisladdsystemet tar bort det lilla liv som finns i chassit.
Dock är jag övertygad om att man skulle kunna piffa upp den ordentligt om man lägger ner energi på den. Din verkar ju gå rätt bra...
Mattias Johansson Skicka PM, Ordförande för Toyota Club Sweden ToyotaAvensis -08 ToyotaCorolla -05 ToyotaCorolla -98 ToyotaMR2 GT-S/Turbo -94 ToyotaCelica GT -74 Evighetsprojektet 1xCorolla T-sport -02
2xStarlet KP61 -84
2xCelica ST162 -88