Hej!
Vem kan hjälpa mig att sälja och montera tre stycken blindmuttrar i rostfritt stål (till toppstagen på min frontbåge), i eller i närheten av nordvästra Skåne?
Blindmutter
Kategoriregler
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
-
- Moderator
- PostOrt: Ljungbyhed
- Land (Country): Sverige
Re: Blindmutter
Disregard, jag har nu köpt rostri M5 gängstång, kommer sätta genomgående gängstång genom hela röret i bågen med mutter i båda ändarna, det verkar vara enda lösningen. En blindmuttertång (blindmutternit/popnut/rivnut m.fl) kostar i storleksordningen 1000 kronor för en bra (ska man dra rostfria blindmuttrar behöver man en bra) och jag hittar ingen som säljer småförpackingar blindmuttrar heller, utan det är 500-pack för ytterligare dryga tusenlappen. Den här lösningen för typ 50 kronor blir billigare.