Trasig lucka!
Kategoriregler
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
-
- Bilmodell: Auris 1,2T
- Årsmodell: 2017
- PostOrt: Karlstad
Trasig lucka!
På min Corolla -03 har den övre luckan i mittkonsolen ovanför växelspaken gått sönder. Då jag vill fixa alla fel omg. undrar jag hur man kan få isär inredningen runt omkring luckan? Har inte kollat så noga men det verkar vara osynliga fästen nånstans antar jag? Försökte limma den lilla pinnen som sitter på själva "lådan" och på pinnen kommer sen locket med ett hål som ska över den, typ ett gångjärn. Märkligt att Toyota har en sån klen konstruktion på detta , då chansen att knäcka till luckan när den är öppen, är stor, med ett knä t.ex. Finns det över huvud taget att köpa en ny "låda" som reservdel?