"Lura polisen" med alu-vinge.
Kategoriregler
Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
-
- Bilmodell: MR2 TURBO
- Årsmodell: 1991
- PostOrt: Borås/GBG
Re: "Lura polisen" med alu-vinge.
Så allt var bara en lögn?
....

-
- Bilmodell: Celica st205
- Årsmodell: 1995
- PostOrt: Ronneby
- Land (Country): Sweden
tror det kvittar om vingen ligger mot bagageluckan, lika olaglig, för de vassa kanterna på vingen finns kvar.
Sedan har jag för mig att de är olagligt att ens byta ut orginalvingen mot någon annan, även om det inte är alu man byter mot.
Sedan har jag för mig att de är olagligt att ens byta ut orginalvingen mot någon annan, även om det inte är alu man byter mot.
st205,BPU++
402m@ 12,43s @ 187km/h (2010)
201m@ 8,02s @ 139km/h (2010)
Ss=1.23,63 (2011)
402m@ 12,43s @ 187km/h (2010)
201m@ 8,02s @ 139km/h (2010)
Ss=1.23,63 (2011)
Bah, jag som fick hem min alu-vinge idag!Zerocool skrev:tror det kvittar om vingen ligger mot bagageluckan, lika olaglig, för de vassa kanterna på vingen finns kvar.

-
- Moderator
- PostOrt: Ljungbyhed
- Land (Country): Sverige
Nä, inte så länge bilen inte är helbilsgodkänd. Däremot får det inte sticka ut några vassa hörn eller nåt, utan det ska vara en mjuk och följsam form.Zerocool skrev:tror det kvittar om vingen ligger mot bagageluckan, lika olaglig, för de vassa kanterna på vingen finns kvar.
Meeen å andra sidan, vem vill ha en osthyvel på bilen? ^^
Tack för den!cheetah1 skrev:Nä, inte så länge bilen inte är helbilsgodkänd. Däremot får det inte sticka ut några vassa hörn eller nåt, utan det ska vara en mjuk och följsam form.Zerocool skrev:tror det kvittar om vingen ligger mot bagageluckan, lika olaglig, för de vassa kanterna på vingen finns kvar.
Meeen å andra sidan, vem vill ha en osthyvel på bilen? ^^