Har två st 4age som det var tänkt att sätta i en starlet, men har inte funnits tid till det. Nu ska jag byta garage och har inte plats för dom längre.
En sitter ihop och ser komplett ut (dock utan kabelhärva och styrbox) Förra ägaren trodde att den borde fungera.
Den andra är i delar. (komplett med generator, insug och så)
Hämta allt eller inget så slipper jag åka till skroten. (Skickas inte)
Jobbar kväll så dom kan hämtas mellan 10-13 mån-tors, är ledig fred-sön så då funkar hela dagarna.
0736497637 (ring inte före kl 10)
robert_broman(at)hotmail.com
Finns i Haninge, några mil söder om Stockholm.
Bortskänkes: 2st 4AGE
Moderator: cheetah1
Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
- Hemiyoda
- Pay User
- Bilmodell: Charmant
- Årsmodell: 1987
- PostOrt: Västerås
- Land (Country): Sverige
- Kontakt:
Re: Bortskänkes: 2st 4AGE
Smallport, Bigport? Skulle behöva ett smallportinsug.
Erik Berg
Team Bodge
Celica -75, -76, Supra -86, Crown -72, Charmant -87, LS400 -91
Chibi no Vorovu dewarimasen!
Team Bodge
Celica -75, -76, Supra -86, Crown -72, Charmant -87, LS400 -91
Chibi no Vorovu dewarimasen!
- Fabian
- Bilmodell: MR2 AW11 -87
- Årsmodell: 1987
- PostOrt: Helsingborg
- Land (Country): Sverige
typiskt att det är halvvägs till kiruna.. annars hade du blivit av med dem direkt!
du har inte en AFM som ligger och skräpar där också? min har oxiderat och motorn trillar ner i limp home mode lite när den känner för det...
du har inte en AFM som ligger och skräpar där också? min har oxiderat och motorn trillar ner i limp home mode lite när den känner för det...
MVH Fabian Hallbom
---------------------------
FF Aygo -07 VVTi 1KR-FE 1.49,70 i blöta SS SÅLD
MR MR2 -87 Bigport 4A-GE (rullande renovering)
FR Starlet -83 Bigport 4A-GE (evighetsprojektet) 1.43,00 i ett torrt SS (58hk 4k-c med blåst toppackning)
---------------------------
FF Aygo -07 VVTi 1KR-FE 1.49,70 i blöta SS SÅLD
MR MR2 -87 Bigport 4A-GE (rullande renovering)
FR Starlet -83 Bigport 4A-GE (evighetsprojektet) 1.43,00 i ett torrt SS (58hk 4k-c med blåst toppackning)
Borta!