Tjenare!
Skrotade min Corolla Gti för ett tag sen, men plockade ur min generator då den bara va 150 mil gammal. Jag gav 1500:-
för den. Fick höra från en mekaniker att den passar MR2. Eftersom jag inte är kunnig på området så vet jag ej. Vet inget om amperen på den eller så. den satt på en Corolla Gti från 1988 utan servo osv. Köpt från tyskland. Va inne på Mekonomen o Autoexperten o kolla priser, d låg på 2500-3500 utbytes beroende på amp. Behöver du en "ny" generator? Skriv bara...
Ps.
Tänkte mig ett bra pris till behövande...
Frakt står köparen för...
S: GENERATOR TILL MR2 & GTI (STHLM)
Moderator: cheetah1
Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
-
- Bilmodell: Corolla AE92
- Årsmodell: 1991
- PostOrt: Rinkeby
- Land (Country): Schweden
S: GENERATOR TILL MR2 & GTI (STHLM)
- Bilagor
-
- Generator.jpg (28.38 KiB) Visad 825 gånger
-
- Vet inte vad numret betyder men säkert betyder det ngt...
- Generator.jpg (28.38 KiB) Visad 825 gånger