Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns! Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns! Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Tja, har en gen2 3sgte motor liggandes hemma som suttit i en mr2a. Så om någon är intresserad hör av er. Fungerar precis som den ska och är i bra skick. Importerad ifrån Japan av mig själv. Stod i annonsen att den gått runt 7000 miles om jag inte kommer ihåg fel. Säljer det som ett ''bakclip''. Altså allt som behövs för att byta ut din gti motor emot denna turbo motor.
Pris: Ge mig ett bra bud Har inget större penga behov så tänker inte ge bort den
Jag kan vara intresserad av denna.
Har precis köpt mig en MR2:a och har inte hunnit börja klura på den ännu men denna motorn borde ju vara en bra grund att börja bygga på.
Du kan ringa mig på 0708-455604 så kan vi diskutera vidare.
Tobias Rådenholt Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.
Toyota MR2 - Snart med turbo-3SGE
Mercedes SLK 200 -06