Har en vinge till Aygo långa snygga Orginalvingen
Vingen hade ramlat av kompisen bil pga dålig limning men är endast repig inget bortskaft lr liknade bara att matta ner och lacka
bilder kan ordnas
Pris 400 kr
Finns i Göteborg
Mvh Jocke 0768823551
KAn Skickas men köparen betalar frakten
Vinge till Aygo
Moderator: cheetah1
Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
-
- Bilmodell: Corolla G6R Blacktop
- Årsmodell: 99
- PostOrt: Floda
- Land (Country): Sverige
Re: Vinge till Aygo
Ingen som är sugen på en aygo vinge
-
- Bilmodell: MR2 TURBO
- Årsmodell: 1991
- PostOrt: Borås/GBG
Re: Vinge till Aygo
Hade jag haft Aygon så skulle jag nog inte tvekat till att skaffa mig vingen, men vinge har jag ju redan fast dock på syskonet Peugeot 107Vossen skrev:Ingen som är sugen på en aygo vinge

Ett tipps till dig är ju helt klart att försöka sälja den på forumet "Trillingbilarna.se" där har ungefär hälften av
alla användare Aygon så att försöka där är ett hett tips

Ante..