Mr2 -93
Moderator: cheetah1
Kategoriregler
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Försäljning eller uthyrning av Toyota-relaterade delar och bilar. Glöm inte att ange S: för säljes eller U: för uthyrning och riktpris samt vart i landet bilen/delarna finns!
Alla diskussioner måste tillhöra annonsens ämne.
Håll tråden kort och uppdatera/editera första inlägget vid svar på frågor så vi andra slipper läsa igenom hela tråden.
Företag hänvisas till Företagsannonser
Mr2 -93
Tja, har en nerplockad mr2:a står. Köptes som renoveringsobjekt så rost finns, t.ex. bytt trösklar och slipa lite annan rost, men finns lite kvar att göra. Allting fungerar så är inget fel på den, bara att den inte var i så fint skick. Så om någon känner att dom har lite fritid och vill ha något att göra så ring. Har två motorer till den, en gti och en turbo. Reggad med gti:n. Gtin motorn är kopplingen trasig på. Enda felet.
Pris: 13000 vi snabb affär.
Re: Mr2 -93
up
- Fnys
- Moderator
- Bilmodell: Celica GT-Four
- Årsmodell: 1996
- PostOrt: Enskede
- Land (Country): Sverige
- Kontakt:
fota gärna bilen/projektet och lägg upp i tråden så tror jag att intresset kan bli större och din chans att få den såld ökar
Celica GT-Four ST205 -96 Projekttråd
kom och hämta! 10 000kr, bilder kan skickas över mail.
- Mr Dezent
- Årsmodell: 0
- PostOrt: Karlskrona
Nu har jag inget intresse i din bil, men vart i landet finns bilen?
Det kan ju också vara värdefull information ...
Det kan ju också vara värdefull information ...
-
- Bilmodell: Supra mkiv
- Årsmodell: 1994
- PostOrt: Otterbäcken
- Land (Country): Skaraborg
PM
Samt det är jag med intresserad av och bild
Samt det är jag med intresserad av och bild
Kan vara bra att tilllägga ja! Öland är stället bilen befinner sig på !
-
- Bilmodell: Mr2
- Årsmodell: 0
- PostOrt: Boxholm
- Land (Country): Sverige
Har du den kvar ?Benky skrev:Tja, har en nerplockad mr2:a står. Köptes som renoveringsobjekt så rost finns, t.ex. bytt trösklar och slipa lite annan rost, men finns lite kvar att göra. Allting fungerar så är inget fel på den, bara att den inte var i så fint skick. Så om någon känner att dom har lite fritid och vill ha något att göra så ring. Har två motorer till den, en gti och en turbo. Reggad med gti:n. Gtin motorn är kopplingen trasig på. Enda felet.
Skicka mig ditt telnr så ringer jag upp dig.
/C
Up, Ingen som vill tänkas använda den och ta Regplåt och chassi nummer ens ?:P