Detta som du skrev Cyrix "Min bil är rätt mkt budgetbygge egentligen, nästan allt är kinadelar eller köpt begagnat, så tro inte att den är ett värstingbygge."
kan jag ej hålla med dig om...
Men det är ju klart så att du känner din bil bättre än mig som ens aldrig sett den, men detta är i alla fall ett
bygge som heter duga för mig

...
Din kommentar om din egna bil är bara ett bevis på hur vi alla mänskor fungerar med att vi just aldrig kan vara
riktigt nöjda ( de flesta känner nog igen sig i just detta att aldrig vara 100% nöjd ).
Poängen är att jag är nöjd med vad jag ser i din bil då man kollar av den så att säga

!
Laddtrycket skall sänkas till 1bar ifrån dagens 1,3bar så nu har jag bestämt mig att det får bli ett så kallat "Kinaskräpgrenrör"
då jag skulle bli mycket förvånad om det skulle spricka av det laddtrycket

!
Ante.
Jo en fråga till som är riktad till dig Cyrix å det är om du har kvar lite intressanta prylar ifrån din mr2:a?
Jag menar att du har ju bytt ut en hel del sen allt startade så att säga...
Och jag är en riktig jäkla mr2 nörd som kan vara intresserad av de mest otippade grejerna såsom en original växelspaksknopp
till nån gammal originallist. Ja som sagt bara det en gång suttit på en originalställd mr2:a så kan intresse finnas ifrån mig...
Har du som sagt nåt kvar så samla ihop allt i en hög och ta ett kort å skicka det till mig så kanske jag köper nåt

!