Vad jag läst mig till är det inga direkta nackdelar med detta, om man bara håller sig på de laddtryck som motorn i sig klarar av och inte förlitar sig 100a på att vattnet ska råda bot på spikningarna. Svalare insugstemp är jag först och främst ute efter.
Vad behövs då? Vad jag fattat så behöver man:
Elektriskt munstycke (hur stort) vart får man tag på detta?
Elektrisk pump, vart hitta? Funkar spolarmotor?
laddtrycks switch, för att inte ha vatteninsprutning hela tiden utan vill ha efter ett visst laddtryck
Behållare, tänkte på spolarvätskebehållare
lite slangar, kablar, relä?
Finns ju kit att köpa med men ville bygga något eget nu först och utvärdera med org sprut först. Borde ju bli lite billigare också. Ska man sedan ha ett nytt sprut så köper jag nog ett kit.
Vad jag läst så ska munstycket lämpligast sitta efter IC och turbo, trottelhuset har jag sett bilder på.
Tacksam för svar! Om någon har några vettiga tips
