Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Kategoriregler
Service och reparationer. Typ standard eller orginalgrejjer. Tänk på att ange bilmodell, årsmodell och kanske motorbeteckning eller storleken på motorn. Hör av er om lösningen ni fick fungerade så alla vi andra vet.
Jag fick med 3 nycklar när jag köpte bilen. Ingen av dem är en sån där huvudnyckel (tror jag de kallar det i manualen), vilket innebär att det inte går att låsa upp bakluckan med dem. Var kan man få tag på en huvudnyckel och vad kostar sånt? Ca?
bakluckelåset på min celica hade typ grott igenb, gick inte att få in nyckeln en centimeter ens, tog många sprayningar med låsolja innan det tillslut började leva igen
..ingen ovanlig situation som sagt.
Just nu: Celica GT-Four ST205 (Black sin) , Celica GT ST202 (kvicksilver), Tesla model 3 LR DM (Smalltop),Pontiac Fiero GT V6, SAAB 9-5 Aero sportsedan (Goldie), SAAB 9-5 Aero sportcombi, SAAB 9-5SE 2.0 turbo (silversaaben), Suzuki GSX1100e (brööl), Suzuki GS500e (bumse), Honda NX650 Dominator.