Hanzzon:
ah tackar för lite mera historia

Okey, så det är MR2 stolar, hört många gissningar på det. Synd på hur ägaren efter dig behandlade bilen

Ja han jag köpte den av så något om nå skrammel å att dom hade rivit å kommit fram till att nå skruvar till T-VIS spjälen hade lossnat. å tydligen skadat insugskanalen

men därav att han byte motorn, men tydligen bara block å topp. allt runtomkring ska va original. Motorn dom stoppa i ska ha varit nyrenoverad å ha gått ca400mil tror ja det var. Den går fint den med iaf
JohanRocker:
Tackar =) Jo den är i helt okej bruksskick. ska försöka få ner lite mer info nedan, å fler bilder ska komma.
Men Hanzzon värkar veta mest om vad som är gjort med den
Men som sagt bra bruksskick, men visst den är sliten i lacken. dock så är ju tydligen framskärmarna omlackade

och jag fick förardörren och båda bakskärmarna omlackade i sommras på en lackfirma. dörren efter en plåtskada, å passade på att blåsa på rätt färg på bakskärmarna efter rostlagningen som jag avslutade efter förra ägaren.
bytt diverse bussningar till polybussningar. byt till sportigare bromskivor å klossar runt om, nya bromsrör till oken bak + stålomspunna slangar bak, dock i samband med detta som bromsvätska läkte ur å orsakade diverse problem. men bromsarna funkar bättre nu men man får fortfarande trampa om lite.
Det sitter nytt Blitz insatfilter, nya platinum tändstift, ställbart ladd (laddar nu 0.6-0.7bar, nån dump som ska funka med LMM. Känner påmig att det är mer men kommer inte ihåg det jusst nu. inte helt pigg efter 12tim+ arbetspass.
Får den lite kärlek bara så är det en riktigt fin bil med mycket intressant ursprung.
är väll ursprunget som både får en å villa ha kvar den och att villja sälja så att någon tar hand om den vilket jag inte kan fullt ut nu. Förutom det att ST165or är otroligt roliga bilar att köra